KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • masa pelepasan:2024-04-27 19:33:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:362
  • Penerangan pantas:

    Kemboja, the main body and accessories of the transformer are all normalAfter hours of continuous trial operation with a certai

Kandungan artikel
the main body and accessories of the transformer are all normal

After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.

Oleh itu,KembojaHarga pengubah kotak kering 800 KVA, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu,KembojaPengubah kuasa 1200kva, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu,KembojaLaporan ujian pengubah kuasa, semasa pemasangan tongkat kilat, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Pembuat pengubah kuasa

Penjagaan peralatanKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran



Operasi pengubah tenggelam minyak

PerincianApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

KembojaPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Pembuat pengubah jenis kering

LosAngelesMaklumat produk lain
  • FijianPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPengenalan peranti

    FijianPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPengenalan peranti

  • KulimHarga pengubah jenis kering 125kvaStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasaran

    KulimHarga pengubah jenis kering 125kvaStrategi untuk mengelakkan pengaruh trend pasaran

  • SzentesPlatform angkat kecil hidraulikBagaimana pasaran berkembang pada musim bunga

    SzentesPlatform angkat kecil hidraulikBagaimana pasaran berkembang pada musim bunga

  • SzentesJembatan penerbangan hidraulikManfaat dan kesan positif strategi

    SzentesJembatan penerbangan hidraulikManfaat dan kesan positif strategi

  • Li ShiJenis bergerak jembatan naik hidraulikKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

    Li ShiJenis bergerak jembatan naik hidraulikKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

  • Li ShiPlatform angkat lengan kurvaPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

    Li ShiPlatform angkat lengan kurvaPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

  • Li ShiPemutar hidraulik bijiAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

    Li ShiPemutar hidraulik bijiAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

  • SekudaiHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah pengisaran yang diperbaiki

    SekudaiHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah pengisaran yang diperbaiki

  • segera:Peringatan: Maklumat KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran memberi anda KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran oleh syarikat kami, perkhidmatan KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran. KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!